Teised on huvi tundnud
Bigbank läheneb igale kliendi murele personaalselt, meiega saab ühendust võtta helistades numbrile 731 1333 või emaili teel aadressil info@bigbank.ee
Kõiki meie panga teenuseid saab kasutada kodust lahkumata. Bigbanki kodulehel on iseseisvalt võimalik tutvuda meie toodete ja pakkumistega ning täita laenutaotlus või avada hoius. Meie heade koostööpartnerite juures saab endiselt sõlmida ka järelmaksutaotlusi. Oma hoiuste ja laenulepingutega seotud informatsiooni saab igaüks mugavalt vaadata meie iseteeninduskeskkonnas.
Seoses koroonaviiruse levikuga töötab Bigbanki pangakontor ajutiselt osalise koormusega. Pangakontor on avatud esmaspäevast reedeni, kell 10.00-15.00.
Palume kindlasti vältida pangakontori külastamist külmetushaiguse tunnustega klientidel ning isikutel, kellel on palutud püsida karantiinis. Soovitame pangateenuste kasutamisel võimalusel eelistada digitaalseid teeninduskanaleid.
Kui eriolukorra kehtestamisest tulenevalt on Sinu finantsseis oluliselt muutunud, siis julgustame aegsasti meiega ühendust võtma. Koostöös leiame sobivama lahenduse (ajutise) makseraskuse ületamiseks. Läheneme igale kliendile personaalselt ja analüüsime iga juhtumit eraldi. Oluline on meie poole pöörduda enne võlgnevuse tekkimist ning jälgida, et maksepuhkuse avaldus jõuaks panka vähemalt 10 päeva enne maksepäeva saabumist.
Makseraskuste avalduse saad esitada siin.
Kas me vastasime Sinu küsimusele?
Nimetatud tõendi esitamiseks palume minna Maksu- ja Tolliameti kodulehele aadressil www.emta.ee. Edasiselt palume toimida alljärgnevalt:
1. ülevalt paremalt nurgast valige „Sisenen e-MTAsse“;
2. valige endale sobiv viis sisenemiseks;
3. vajutage lehe vasakul ülaserval menüü ikoonile ning seejärel valige „Registrid ja päringud“;
4. valige teema „Minu päringud“ alt „Tõendite koostamine“;
5. vajutage nupule "Uus tõend" ja valige "Maksuandmete tõend";
6. edasiselt valige sobiv keel ning vastav ajaperiood (viimased 5 kuud). Tähistage kõik kastid linnukestega ning seejärel valige „Koostan tõendi“;
7. valige „Koostatud tõendid“ ning seejärel vajutage ümbriku sümbolile;
8. määrake tõendi formaadiks Digidoc. Sisestage e-posti aadressiks info@bigbank.ee ning vajutage „Saadan“.
Kas me vastasime Sinu küsimusele?
Panga digiallkirjaga arvelduskonto väljavõtte allalaadimine Swedbank AS internetipanga vahendusel:
1. Sisene internetipanka aadressil https://www.swedbank.ee/private
2. Vali menüüst „Igapäevapangandus“.
3. Seejärel „Konto väljavõte“.
4. Määra perioodi „Algus“ ja „Lõpp“. Kuupäevade valikul vali perioodiks neli viimast kuud. Näide: Oletame, et tänane kuupäev on 16. mai. Seega vali väljavõtte perioodiks 16.01.2018 kuni 16.05.2018 ehk tänane kuupäev.
5. Vali „Saada päring“ ja Sulle kuvatakse konto väljavõte.
6. Seejärel vajuta konto väljavõtte kohal asetsevale "BDOC" nupule, mille järgselt avaneb aken, kus pakutakse kahte võimalust – “Salvesta arvutisse” või “Saada e-mailiga”.
Kui soovid peale panga digiallkirjaga pangakonto väljavõtte salvestamist seda ka ise avada, siis peab sinu arvutisse olema laetud ID-kaardi tarkvara.
Panga digiallkirjaga arvelduskonto väljavõtte allalaadimine SEB Pank AS internetipanga vahendusel:
1. Sisene internetipanka aadressil https://www.seb.ee/ip/ipank
2. Vali menüü "Arveldamine", seejärel „Päringud“ rubriigist „Väljavõte“.
3. Vali väljavõtte periood. Kuupäevade määramisel vali perioodiks viis viimast kuud ning lõppkuupäevaks eilne päev.
Näide: Oletame, et tänane kuupäev on 16. mai. Seega vali väljavõtte perioodiks 16.01.2014 kuni 15.05.2014 ehk eilne kuupäev.
4. Vali väljavõtte kohal oleva välja “Tüüp” väärtuseks „Digitaalselt allkirjastatud väljavõte“ ning vajuta “Vaatan väljavõtet”. Seejärel algab automaatselt väljavõtte allalaadimine.
5. Peale väljavõtte salvestamist saada see meie aadressile info@bigbank.ee.
Kui soovid peale panga digiallkirjaga pangakonto väljavõtte salvestamist seda ka ise avada, siis peab sinu arvutisse olema laetud ID-kaardi tarkvara.
Panga digiallkirjaga arvelduskonto väljavõtte allalaadimine Coop Pank AS internetipanga vahendusel
1. Sisene internetipanka aadressil https://i.cooppank.ee/login
2. Vali „Kontoinfo“ menüüst „Väljavõtted“.
3. Avaneb tabel „Konto väljavõtte päring“.
4. Vali väljavõtte perioodiks viis viimast kuud.
Näide: Oletame, et tänane kuupäev on 16. mai. Seega vali väljavõtte perioodiks 16.01.2014 kuni 15.05.2014 ehk eilne kuupäev.
5. Märgi tehinguliikide filtri juures kõik tehinguliigid, sest väljavõte peab kajastama kõiki tehinguid ning ei tohi olla filtreeritud kujul.
6. Märgi kindlasti väljavõtte esitusformaadi valimise osas linnuke digitempliga väljavõtte juurde („Lisan väljavõttele panga digitempli“).
7. Kui kõik vajalikud valikud on tehtud, vajuta „Teostan päringu“ nuppu.
8. Salvesta väljavõte meelepärasesse kohta oma arvutis, et saaksid selle hiljem e-kirjaga meile saata.
9. Peale väljavõtte salvestamist saada see meie aadressile info@bigbank.ee.
Kui soovid peale panga digiallkirjaga pangakonto väljavõtte salvestamist seda ka ise avada, siis peab sinu arvutisse olema laetud ID-kaardi tarkvara.
Panga digiallkirjaga arvelduskonto väljavõtte allalaadimine LHV Pank AS internetipanga vahendusel:
1. Sisenege internetipanka.
2. Avalehel valige menüüst „Konto väljavõte“.
3. Määrake perioodi alg- ja lõppkuupäev ning vajutage „Uuenda väljavõtet“.
4. Seejärel salvestage avanenud kontoväljavõte vajutades „Salvesta…“ ning valides avanevast rippmenüüst BDOC.
5. Peale väljavõtte salvestamist palume Teil selle saata meie e-maili aadressile info@bigbank.ee.
Kui soovid peale panga digiallkirjaga pangakonto väljavõtte salvestamist seda ka ise avada, siis peab sinu arvutisse olema laetud ID-kaardi tarkvara.
Panga digiallkirjaga arvelduskonto väljavõtte allalaadimine Danske Bank AS internetipanga vahendusel:
Sisene internetipanka ja esita tellimus *.ddoc formaadis väljavõtte saamiseks. Juhul, kui Danske Bank AS väljavõtet nõuetele vastavas formaadis soovitud ajaks saada ei õnnestu, oleme esmalt nõus aktsepteerima ka PDF-formaadis väljavõtet, mille palume saata aadressile info@bigbank.ee.
Luminor Bank AS-s internetipangas olevate arvelduskontode väljavõtete esitamine:
1. Sisenege internetipanka.
2. Avalehel valige menüüst „Kontoväljavõte“.
3. Seejärel valida „väljavõtte vorm“ ja avaneb rippmenüü, valida „väljavõte pdf kujul“
4. Seejärel valida „väljavõtte periood“ ja võib vajutada „Vaata väljavõtet“
5. Avada ja salvestada pdf-i.
Soome pankades olevate arvelduskontode väljavõtete esitamine:
Mitmed Soome pangad ei võimalda iseteenindusest pangapoolse digiallkirjaga väljavõtet alla laadida. Sellisel juhul aktsepteerime esmalt ka PDF-formaadis väljavõtet, mille palume saata aadressile info@bigbank.ee.
Kas me vastasime Sinu küsimusele?
Kinnituse esitamiseks pöördu vastava finantsasutuse poole ning palu neil saata kinnitus kohustuste puudumise kohta e-maili teel. Edasta saadud e-mail originaalkujul (kasutades postkastis nuppu "forward" või "edasta") aadressile info@bigbank.ee. Samuti sobib kinnitusena võimaluse olemasolul ekraanitõmmis (print-screen) vastava finantsasutuse iseteenindusest. Kinnituses peab olema selgelt arusaadav, et sul puuduvad vastava kuupäeva seisuga kohustused vastava finantsasutuse ees.
Kas me vastasime Sinu küsimusele?
Kuidas ma saan dokumente ID-kaardiga digitaalselt allkirjastada?
1. Sisestage ID-kaart lugerisse;
2. Avage meie poolt saadetud e-kirja manusesse lisatud laenuleping;
3. Avanenud digikonteineri vasakus sektsioonis näete kahte erinevat laenudokumenti (leping, teabeleht) ning paremal on kuvatud Bigbank AS-i digitempel;
4. Allkirjastage dokumendid. Selleks on kaks võimalust, sõltuvalt Teie programmi uudsusest:
a. vajutage "Lisa allkiri“ nupule. Seejärel avaneb uus vaade. Paremal pool osas nähtavaid välju täita pole vajalik ("Roll", "Resolutsioon", "Linn" jne). Vajutage "Allkirjastan" nuppu ning sisestage küsitud PIN2;
b. vajutage „Allkirjasta ID-kaardiga“ nupule (all paremal ääres) ning sisestage küsitud PIN2;
5. Kui allkirjastamine õnnestus, siis kuvatakse Teile digikonteiner, milles näete nii enda kui ka Bigbank AS-i digiallkirja;
6. Vajutage "Salvesta" nuppu (kindlasti ei tohiks valida vasakus ääres olevat "Salvesta failid kettale", sest sel juhul kaotate kõigi allkirjad);
7. Valige faili salvestamiseks meelepärane asukoht oma arvutis (soovitame valida koha, kust leiate faili hiljem kindlasti üles(näiteks desktop ehk töölaud));
8. Pärast salvestamist sulgege konteiner;
9. Avage salvestatud fail uuesti ja kontrollige, kas näete enda allkirja ja Bigbank AS digitemplit;
10. Kui mõlemad digiallkirjad on olemas, siis palume saata allkirjastatud leping aadressile info@bigbank.ee.
Vajadusel saate abi ka ID.ee veebilehelt.
Kuidas ma saan dokumente mobiil-ID’ga digitaalselt allkirjastada?
1. Avage meie poolt saadetud e-kirja manusesse lisatud laenuleping;
2. Avanenud digikonteineri vasakus sektsioonis näete kahte erinevat laenudokumenti (leping, teabeleht) ning paremal on kuvatud Bigbank AS-i digitempel;
3. Valige „Kasuta Mobiil-ID“, sisestage oma telefoninumber ja isikukood ning vajutage „Lisa allkiri“;
4. Seejärel avaneb uus vaade. Paremal pool osas nähtavaid välju täita pole vajalik ("Roll", "Resolutsioon", "Linn" jne);
5. Vajutage alumises ääres olevat "Allkirjastan" nuppu;
6. Ekraanile ilmub teade, mille kohaselt toimub Mobiil-ID-ga allkirjastamine. Veendu, et kontrollkood arvutis ja telefonis kattuvad. Kattuvuse korral vajuta telefonis „OK“ ning sisesta küsitud PIN2 kood;
7. Kui allkirjastamine õnnestus, siis kuvatakse Teile digikonteiner, milles näete nii enda kui ka Bigbank AS-i digiallkirja;
8. Vajutage "Salvesta" nuppu (kindlasti ei tohiks valida vasakus ääres olevat "Salvesta failid kettale", sest sel juhul kaotate kõigi allkirjad);
9. Valige faili salvestamiseks meelepärane asukoht oma arvutis (soovitame valida koha, kust leiate faili hiljem kindlasti üles(näiteks desktop ehk töölaud));
10. Pärast salvestamist sulgege konteiner;
11. Avage salvestatud fail uuesti ja kontrollige, kas näete enda allkirja ja Bigbank AS digitemplit;
12. Kui mõlemad digiallkirjad on olemas, siis palume saata allkirjastatud leping aadressile info@bigbank.ee.
Vajadusel saate abi ka ID.ee veebilehelt.
Kas me vastasime Sinu küsimusele?