Kliendid hindavad Bigbanki kõrgelt ja soovitavad panka ka sõpradele
Bigbanki kliendid hindavad kõrgelt pangast saadud teeninduskogemust ning soovitavad teenusepakkujat hea meelega ka sõpradele ja tuttavatele. Klientidele osaks saanud kogemust mõõdetakse soovitusindeksi ehk NPS alusel, mis on Bigbankis 2023. aastal kuises arvestuses olnud mitmel korral kuni 67. Pangandusvaldkonnas keskmiselt on NPS skoor 22, nagu tuleb esile Eesti inimeste seas sel kevadel läbiviidud Kantar Emori uuringust.
Bigbanki grupi kliendikogemuse juht Mirjam Peetsmann näeb tubli tulemuse taga eelkõige tõsist pühendumust: „Meile on oluline soovitusindeksi metoodikat korrektselt kasutada, sest eesmärk on vaadata peeglisse koos oma vigade ja plussidega just läbi klienditagasiside.“ Sellise põhimõtte tulemusena on ettevõtte soovitusindeks viimase viie aasta jooksul lausa kahekordistunud.
Kliendikogemust hinnatakse pangas kogu teekonna vältel – alates taotluse vormistamisest kuni iseteeninduskeskkonna kasutamiseni välja. „Me tegeleme iga kliendi tagasisidega, et kasutajakogemust nii väikeste kui suurte sammudega iga päevaga aina paremaks muuta. Ka Bigbanki juhatuse liikmed loevad klientide tagasiside ja toetavad omalt poolt kliendikogemuse õnnestumist lausa iganädalaselt,“ kinnitas Peetsmann. Enim toovad kliendid esile panga protsesside kiirust, töötajate professionaalsust ja toodete intresse.
Tutvu Bigbanki pakutavate teenustega lähemalt: https://www.bigbank.ee/tootevalik