Kaitse enda finantsvarasid ja digitaalset identiteeti
Digipanganduse ajastul on ülioluline kaitsta end erinevate petusõnumite ja -kõnede eest, mille kaudu üritatakse kätte saada Sinu andmeid. Bigbankis hoolitseme, et meie pakutavad teenused oleksid turvalised ja peame oluliseks, et ka Sina oskaksid ära tunda riske ja teha turvalisi valikuid enda vara ja andmete kaitsmiseks.
Petusõnumid, -kõned ja -kirjad ning kuidas neid ära tunda
Pea meeles, et:
• Mitte kunagi ei küsi pank Sinu käest "turvakaalutlustel" paroole ega PIN koode. Neid sisestatakse vaid sisse logimisel vastavalt logini iseloomule.
• Kui said panga nimel e-kirja või SMS teel lingi koos palvega sisse logida, siis jälgi, et see link oleks panga domeeninimega. NB! Mitte kunagi ei saada pank sulle teadet palvega sisse logida. Ainukesed erandid on need juhtumid, kus sa ise oled midagi eelnevalt algatanud - taotled laenu, paigutad hoiust jne.
• Kui on vaja sisse logida iseteenindusse, on alati turvalisem minna ise panga kodulehele ja logida sealt sisse, kui usaldada linke.
• Telefoni teel võib olla väga keeruline tuvastada kellega on tegu. Ära väljasta tundlikke isikuandmeid ja mitte kunagi paroole või PIN koode telefonivestluses.
Ole ettevaatlik erinevate linkide ja manustega
Liigu alati hiirega üle lingi, et kontrollida kas URL vastab ametlikule veebilehele. Meie veebilehele või internetipanka sisenedes veendu, et aadressiribal olek meie panga aadress ja tabalukk. Väldi manuste alla laadimist tundmatutest allikatest.
Õige ja turvaline
Vale ja ebaturvaline
Probleem võib olla Sinu seadme katkistes seadistuses või võrgus kust sa ühendust lood.
Üliohtlik ja ebaturvaline
Anna teada kahtlastest tegevustest
Anna andmete õngitsemise katsetest alati koheselt teada oma pangale ja korrakaitseüksustele, et kaitsta end ja teisi.
Turvalisusega seotud küsimustes palume pöörduda [email protected]
Meie vastutustundliku teavitamise põhimõtted leiad: https://ca.bigbank.eu/security
Meeldivaid ja turvalisi tehinguid!