5 asja, mida eestlased hindavad laenutoote puhul

Millised omadused panevad tarbijaid eelistama teatud pakkumisi?

09 Juuli • Epp Krusenvald, Financer.com • 5 minuti lugemine/p>

Financer.com

Finantsportaal

    Eesti krediiditurg on mitmekesine, kuid Financer.com võrdlusportaalis, kus tarbijad saavad võrrelda erinevaid krediiditooteid, eristuvad osad krediidiandjad mitmete omaduste poolest, mistõttu eelistavad tarbijad just neid ettevõtteid ning võrdlustabelite tipus domineerivad järjekindlalt samad krediiditooted. Nende ettevõtete hulgas on ka Bigbank, olles osutunud Financer.com võrdlusportaali üheks populaarseimaks krediidipakkujaks.


    Millised omadused ja tingimused on aga just need, mis panevad tarbijaid eelistama teatud pakkumisi? Financer.com portaal jagab alljärgnevalt viite taolist omadust, mida Eesti tarbijad hindavad üle kõige.


    Kiirus


    Kiire ja sujuv taotlusprotsess on tarbijate üks olulisemaid eelistusi selgetel põhjustel: kui tekkinud on vajadus täiendavate rahaliste vahendite järele, soovitakse saada taotlusele vastus võimalikult kiiresti, ideaalis samal päeval või isegi mõne tunni jooksul.
    Parimad krediidiandjad on võtnud oma prioriteediks tagada kiire teenindus, et tarbijad ei peaks ootama vastust kaua ning saaksid keskenduda asjadele, mis on nende jaoks tegelikult olulised. Financer.com portaal on leidnud, et tarbijad eelistavad krediidiandjaid, kes annavad laenuotsusest teada samal päeval, eelistatult aga juba mõne tunni jooksul.


    Soodsus


    Iga laenutoote puhul on tarbijate jaoks oluline laenu üldine kulukus. Eestlased hindavad ausaid laenuandjaid, kes küsivad õiglast lepingutasu ning ei paisuta üle intressiga. Seetõttu tõusevad ka teatud erinevate laenupakkujate laenutooted võrdlustabelite tippu, nende hulgas on näiteks Bigbanki ja Inbanki pakkumised ühtede madalaimate intressidega Eestis. Olgu tegemist väikelaenu, autolaenu või mobiilse krediitkaardiga – eestlased hindavad võimalust saada soovitud krediiditoote ausa hinnaga ning tagasimaksetega, mis mahuvad kenasti nende eelarvesse.


    Inimlikkus


    Mis puudutab teisi tingimusi, siis eestlastele meeldib, kui laenuteenustega kaasnevat klienditeenindust puudutavad küsimused on tingimustes selgelt välja toodud ning iga klienti koheldakse personaalselt. Kellelegi meist ei meeldi, kui meid koheldakse robotlikult ning ei arvestata taotluse nüansse. Financer.com portaalis on silma jäänud krediidiandjad, kes pakuvad inimlikku ja sõbralikku lähenemist – seda illustreerivad näiteks rahulolugarantiid ja erinevad võimalused laenu enneaegselt tagastada. Taolised lisanüansid on tarbijatele äärmiselt olulised ning võivad tihti olla otsustavad faktorid, mille alusel teeb tarbija oma lõpliku valiku.


    Paindlikkus


    Vajad lisaraha auto ostmiseks? Soovid panustada oma haridusse? Või soovid lisaraha reisile suundumiseks? Eestlastele meeldivad valikuvõimalused ning laenuandjad, kes suudavad need valikuvõimalused suurepäraselt rahuldada oma mitmekülgsete krediiditoodetega.
    Vähetähtsad pole ka mobiilsed lahendused nagu krediidikontod ja mobiilsed krediitkaardid. Kiire elutempo tõttu ei soovi tarbijad täita pidevalt pikki laenutaotluseid, vaid eelistavad krediiditooteid, mis on käepärased ning aitavad neil hoida kokku aega. Lai tootevalik ning valmidus tulla vastu iga kliendi soovidele on ühed olulisimad omadused, mille alusel teeb tarbija otsuse.


    Läbipaistvus ja usaldusväärsus


    Isegi, kui laenupakkumine on soodsa intressiga ning taotlusele vastatakse kiirelt, ei pruugi see veel tähendada, et tarbija on sajaprotsendiliselt rahul. Nimelt, kõige muu kõrval on eestlaste jaoks oluline leida krediidipartner, kes on usaldusväärne, aus ja läbipaistev oma tegevuses. Krediidipakkujate maailm on minevikus olnud üsna kirju ning seega on tarbijad vahel pisut skeptilised, mistõttu läheb neile sügavalt korda ettevõtte maine, kogemus ning tagasiside teiste tarbijate poolt. Just need 5 omadust on Financer.com võrdlusportaalis esile tõusnud omadustena, mida Eesti tarbijad hindavad kõige rohkem ning just nendel põhjustel otsustavad portaali külastajad ikka ja jälle Bigbanki kasuks.